۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۱

فیروز کریمی:

قولی برای بقای پیکان نداده ام

قولی برای بقای پیکان نداده ام

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: وقتی به این تیم پیوستم قولی برای بقای پیکان در لیگ برتر به مسئولان آن نداده ام.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و پیکان در اهواز اظهار کرد: پیکان به دلیل اینکه هنوز امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر را کسب نکرده است تمام بازی های آینده برای این تیم مهم و حساس هستند.

کریمی در خصوص بازی با فولاد نیز عنوان کرد: در این بازی در نگاه نخست به دنبال ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند هستمی و در هدف دوم به دنبال کسب امتیاز هستیم.


وی اضافه کرد: برای این دیدار بازیکنان مصدوم فراوانی روی دست ما مانده اند. کاپیتان تیم ما به همراه هر دو بازیکن خارجی ما مصدوم هستند اما برای این دیدار بازیکنان جایگزین خوبی در اختیار داریم.


سرمربی پیکان عنوان کرد: کار این تیم برای ماندن در لیگ برتر فوق العاده سخت شده است، البته من هیچگونه قولی برای ماندن تیم در لیگ برتر در ابتدای ورود به این باشگاه نداده ام و فوتبال به نحوی است که اگر شرایط یک تیم حفظ نشود می تواند به جایگاه های پائین جدول برسد و در آستانه سقوط به لیگ دسته یک قرار دارد.


کريمي عنوان کرد: تیم پیکان چند بازیکن خوزستانی در ترکیب دارد به همین دلیل این نوید را به تماشاگران بازی روز جمعه می دهم که شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند خواهند بود.


دیدار تيم هاي فوتبال فولاد خوزستان و پيکان تهران از سری رقابت های هفته بيست و ششم ليگ برتر باشگاه هاي ايران روزجمعه ساعت 16در ورزشگاه تختي اهواز برگزار می شود.

 

 

کد خبر 2003460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha